Friday, April 20, 2012

Kuvia ja koiria

Ostettiin Viiman kanssa sitruuna-mousse-almondy-kakkua sen kunniaksi, että olen kipeä. Olen niistänyt paljon. Ja Viiman tervehtymisen kunniaksi tuo myös. Ostin söpöt ruskeat kulhot, en omista ainoatakaan uutta lautasta. Olen ollut onnellinen ja en-niin-väsynyt huolimatta tästä järkyttävästä flunssasta. 

Eri värisenä hehkuvat päivät edeltävät muutosahdistusta, jota ei kuitenkaan ole ilmaantunut. Se on erinomaisen hyvä. Haluan uusia projekteja. Olen etsinyt töitä ja minua houkuttaisi jotkin aivan uudet jutut. Valokuvaterapia kiinnostaa taas aivan hirveästi. Avustajajutut, sairaanhoitojutut, nuoret, vanhukset, valokuvaukset, matkustamiset, päiväkirjat. Kirjoittaminen.

Haluan istuttaa kukkia ja kasveja. Haluan tervehtyä ja valokuvata. Haluan järjestää taas juhlat. Hihi. Ei muuta tänään. Kakku on hyvää, aivastuttaa. Haluaisin kuvata!

Baro! <3 Kamerataikuri Maek!

No comments: