Saturday, September 22, 2012

Ihana aamu Turussa


Viimeisteltyjä virkkeitä, vaikkakin vaillinaisia. Puutteellisia puheita, lukemattomia luentoja, nukuin nuukahtaneena noiden nimenomaisten hetkien hurjien ohi, huonoa omaatuntoa tuntien. Olen siis siirtänyt itseni kilometreissä sinne tänne, tuonne ja toivoisin olevani jossain kauempanakin. Olen lukenut paljon kirjoja, ihastuttanut itseäni loistavalla suomalaisella naiskirjallisuudella. Odotan hetkiä, jolloin jaksan innostua aivan uudella tavalla taas vanhoista asioista kuten kuvien ottamisesta, piirtämisestä ja sanojen kanssa leikittelystä. Olen vähän kadoksissa kaikkien asioiden kanssa, kai kaikki pian järjestyy, muovautuu oikeanlaiseksi. Sellaiseksi kuin asioiden kuuluukin olla. Olen huolissani rapistumisesta, sellaiseksi ohueksi paperiksi, jota ei uskalla ottaa syliin ja puristaa, vaikka tekisi kovin mieli. Hauras kieli, joka ratkeaa milloin mistäkin, tökkien yrittää pökkiä itseään eteenpäin. Onnellisena olen vain ollut ja uponnut mielikuvitusmaailmoihin. Mielestäni kaikkea ei edes tarvitse muistaa. Oletko sinä ollut onnellinen? Voimakas ja kaihtamaton pelon äärellä?


Tällaisia jänniä juttuja! hIH! Katsokaa ja ihmetelkää.

Tänään innostuin kännykän muokkausohjelmista....ehkä niitä jossain vaiheessa.

No comments: