Wednesday, September 26, 2012

sanoja sieltä täältä

Olen niin onnellinen! Olen koko päivän yrittänyt "levätä" ja valmistautua taas huomiseen koulupäivään. Tiistaina ja torstaina koulupäivä venyy klo 9-16 mittaiseksi ja se saa todella väsyneeksi. Tämä päivä meni vain nukkumiseksi. Olen päivitellyt blogiani ja kirjoitellut kirja-arvioita, se on ollut ihan mukavaa. Mutta päivä on vain valunut ohi, lipunut hurjassa tuulessa ääntä pitämättä. Olen yrittänyt lukea, mutta en kuitenkaan ole siinä onnistunut. Äsken kuitenkin soitin Viimalle ja valitin kovaa ikävää. Yhtäkkiä hän kertoikin olevansa matkalla tänne. Juna on kuulemma juuri näihin aikoihin täällä ja pian taas näemme! Lisäksi Tuhkur matkaa hänen mukanaan tänne nyt myös. Tuhkur oli Viiman luona hoidossa pari päivää pitäen Viiman kiireisenä temppuiluittensa kanssa.  Olen niin onnellinen, että kaksi ihanaa pientä on pian täällä taas!


Tässä vielä kuva Viimasta ja Tuhkurista (se menee ihan löysäksi nukkuessaan) ja tämän otin joskus kesällä. Suloisia. Viimalla mun antama paita, jonka itse joskus ostin käyttämättä sitä kertaakaan. Tämä päivä kääntyi tosi ihanaksi!

No comments: