Friday, October 19, 2012

vviolettia

Seinä on nyt maalattu! Ensiksi maalasin valkosella, sitten tänään aamulla kerran violetilla ja nyt äsken vielä uudelleen! Nyt se on täydellinen. Huone näyttää paljon tilavammalta ja ihanalta. Laitan kuvia kunhan kerkeän kuvaamaan sellaisessa valossa, jossa oikeasti tuo sävy näyttää miltä sen kuuluukin näyttää! Olen ollut vähän vaihtelevissa mielenmaisemissa. Viime aikoina olen ollut aika stressaantunut ja väsynyt. Mutta toisaalta, olen jotain kyllä saanut tehtyäkin, niin kuin tuo seinäprojekti! Se teki niin iloiseksi.

Huomenna luokseni vierailemaan tulee Milla ja hänen kaverinsa Oulusta! Vihdoinkin pääsen näkemään Millan irl, vaikka ollaan tunnettu jo monta vuotta. Mahtavuutta! Lisäksi olen kutsunut tyyppejä teelle huomenillalla, ihanaa!

En muista mistä olen tuon tallentanut, mutta IHANA!

No comments: