Saturday, March 2, 2013

ystäviä ♥

Tulin Turkuun ja oon todella onnellinen iloinen nyt! Eilen näin Annin ja tulin ostaneeksi uuden aivan valloittavan ihanan hatun, kevätjakun ja kaksi ih-ihanaa huulipunaa! (Kahdessa ensimmäisessä kuvassa tummempaa ja viimeisessä kuvassa sitä peruspunaisempaa!) Materiaonnellisuus, hyh!

 Alkoholisuositukset: Annin ostama, minun suosittelema, mansikkalikööri Mansikki oli yllättävän hyvää. Noin 15e pullo eli mun budjetille hieman tyyris, mutta Anni sanoi juoman olleen hintansa arvoinen. Kannattaa maistaa maidon kanssa, todella hyvää! Itse ostin Rüdesheimer Rosengarten -valkkaria, joka oli puolimakeaa ja alle 6,5 euroa. Ei ollut liian kuivaa eikä liian makeaa. (Yleensä harrastan överimakeita valkkareita!) Ja muuten, en varmastikaan ole ainoa, mutta kesällä juon erittäin mielelläni valkkareita ja punkkua taas talvella. Pari punkkupulloa ehdin vain ostaa, kun nyt jo olen siirtynyt valkkariin! Kevätkevät, olen mieleltäni jo siirtynyt sinne, selvästikin, hiiiii!

 Salaisuus?: Anni osti Angry Birds -kynsilakkoja ja avvvv ne on suloiset. Kuva ei ehkä anna oikeutta kynsille, mutta kivat pinkit kimaltavat kynnet oli. Terveisin Katarina ja mustat glitterkynnet, haha.

 Tänään aamulla löysin itseni kotoa kirjastosta ♥!

Päivän lausahdus tuli mentoriltani, Elleniltä:
"On ihan turha elää, jos ei voi tanssii baarissa!"

2 comments:

JanitaG said...

Voi, nättejä kumpikin! Upeat vaatteet sinulla ylläsi, oi! n____n



Keväällä valkkaria, näinhän se menee itselläkin! Kannattaa maistaa Bird's Tree nimistä - kaunis pullo eikä hintavaa (olisiko ollut about 7€) :----)

hildur katarina limén said...

Hui, kiitos ♥

Oi hei oon nähnyt ton pullon muistan sen, mutta en muista maistaneeni! :>