Thursday, May 2, 2013

punapäät ja kahvia kännykästä

 Pinkkipää-Aino! <3
Kaffilassa. (Kahvilla, Kaffila, onko niitä muita?)

 Ajattelin koota yhteen kaikki mahdolliset ja mahdottomat kahvi/kuppikuvat. Tää vois olla mun oma hipster-juttu, joka on keksitty jo, mut yrittäisin olla tosi ovela. Ehkä perustaisin sille vielä oman Tumblr-blogin.

Ja itse vielä punaisena. Hassua, kun nyt melkein on jo tottunut näihin sinisiin hiuksiin!

Ja sitten päivän paras ajatus: Haaveilen uudesta kännykästä ihan vain siksi, että löytäisin jonkun, jossa olisi hyvä kamera! Oon nimennyt kännykkäni Anselmeksi, niin kuin taisin julistaa jossakin kirjoituksessa kun kerroin ko. puhelimen ostosta. Merkkasinpas senkin tunnisteisiin. Toivon mukaan jossain vaiheessa saan jonkun paremman kännykän ja sille uuden tunnisteen.

Vaikka kännykkäkameroiden voisi luulla uhkaavan mun tulevaa alaa, kuvajournalistin professiota, silti uskon kännykkäkameroihin! Ne on kaikkialla lähes kaikilla. Lähes aina kun sitä tarvitsee. Ja hämmentävää, miten sinne kertyy kuvia entisestään. Aikaisempiin kännykköihini ei kertynyt juurikaan mitään kuvia, mutta Anselmesta voin selata kaikki kuvat siitä ensimmäisestä kuvasta, jonka oon tännekin laittanut aina siihen uusimpaan jonka otin puolin tuntia sitten. 

Loistavaa myös oli muistella niiden kohinaisten ja suttusten kuvien kautta, että missä mä olin viime vappuna!
Aion kirjoittaa tästä aiheesta vielä. Tiedä vaikka kirjoittaisin esseen. Haha.

No comments: