Friday, November 1, 2013

48.

Kirjoitin jossain kohtaa kesällä tavarasta luopumisprosessistani. Nyt minulla on meneillään sama homma. Olen kahden viikon aikana luopunut 48 tavarasta. Ja kirpputoripöytä meillä on vielä 25. päivään saakka. Tahdon karistaa turhia asioita ympäriltäni. Olen väsynyt tavarakaaokseen ja haluan tuntea oloni kevyemmäksi. Tässä on vielä monta viikkoa ja vielä monta päivää, jolloin täytyy siivota kaappeja ja hinnoitella. Olen kuitenkin nyt jo todella onnellinen päästyäni jälleen tavarasta eroon.

Viimeksi kirjoittaessani tästä aiheesta olin luopunut 102 tavarasta. Eli olen luopunut ainakin 150 tavarasta tänä vuonna. Joskus silloin tällöin tulen ajatelleeksi, kuinka mahtavaa olisi luopua tavarasta tavara päivässä tahtiin. Tällaista tänään.

Ja niin. Olen parin viikon päästä Saksassa, Bremenissä! Päätin yllättää Ainon, ja me tehdään nyt tällainen viikon extemporereissu. :--) Sohvasurffausta ja valokuvia. Mahtavuutta.

No comments: