Sunday, March 30, 2014

body positivity


Olen viimeisen reilun kuukauden aikana työstänyt jo täällä todennäköisesti mainittua body positivity -projektia. Nyt projekti on tullut päätökseen, enää tiedossa kuvien muokkausta ja painovalmiiksi asettaminen! Kuvat ovat siis esillä viikon verran (Naiskulttuuripäivien ajan) Tampereen yliopiston päätalon ala-aulassa (lähellä siispä Alakuppilaa!)


Keskiviikko 9.4.

Klo 9.00-11.00 Body positivity -valokuvanäyttely ja sormimaalauspiste, Päätalo

Feministisen harrasteyhdistys Vatun toteuttama valokuvanäyttely kehoissaan viihtyvistä ihmisistä haluamallaan tavalla kuvattuina on esillä Päätalon D-osan ala-aulassa. Näyttelyn yhteydessä toimii kaikille avoin sormimaalauspiste, jossa voit pohtia omaa kehosuhdettasi maalaten, kirjoittaen, keskustellen tai omassa mielessäsi reflektoiden. Valokuvanäyttely on nähtävissä viikon 15 ajan.

Huuuu. Oon innoissani, jännityksissäni. Kolmetoista ihmistä oon kuvannut ja parilta kolmelta on tulossa oma kuva näyttelyyn. Oon viettänyt siis pari päivää tiiviisti yliopiston studiolla. Voisin kertoa tästä projektista lisää vaikka kuinka paljon, mutta ehkä enemmän tekstiä sitten kun oon saanut ajatuksia kasattua!

No comments: