Wednesday, May 21, 2014

hmm,,,,

kun aamulla herään, tämän näen

Haluaisin kertoa vaikka mitä. Olen lukenut 28 kirjaa tänä kuluneena vuonna. Se on aika paljon. Kirjat ja niihin pakeneminen tekee mut ihan valtavan onnelliseksi. Kuinka monta elämää saankaan käydä läpi kirjojen kautta. Huh. Mun harjoittelu siirtyi ensi keväälle, todennäköisesti näin. Olen nyt ollut hetken jo sairaslomalla, uupumus. Lukemasta päästyäni olen maalannut, piirtänyt ja tehnyt kollaaseja. Pieniä hippusia, jotka muodostavat turvaverkkoa ympärilleni. En putoakaan kovin korkealta, kai. Olen ollut äärimmäisen huolissani Ainosta jo vaikka kuinka pitkään Nyt täytyy vain keskittyä omaan päähän. Tunnen itseni julmaksi.

Olen saanut muutamia arvostelukappaleita muutamasta eri kustantamosta, ja olen niitä kirjoja riemulla lukenut ja niistä tuonne kirjablogiin kirjoitellut. Pienistä asioista suuri ilo. Ja samalla sitten taas myös pienistä asioista suuri suru. 


No comments: